the challenge
Strom života sa realizuje v množstve aktivít, ktoré sa zameriavajú na vzdelávanie ohľadom environmentálnej výchovy, zážitkové vzdelávanie a osobnostný rozvoj detí a mládeže. Ich cieľovou skupinou sú učitelia, rodičia a študenti. Našou hlavnou úlohou bolo celkové nastavenie marketingovej stratégie, s ktorou súvisela aj tvorba a realizácia nového projektu. Medzi ďalšie výzvy patrilo: zjednodušenie procesov vrátane prihlasovania členov jednotlivých klubov, vytvorenie novej web-stránky, sprehľadnenie jej obsahu a vylepšenie korporátnej identity.

the result
Naša spolupráca so začala vytvorením novej webstránky, loga a spolupodieľaní sa na nových aktivitách organizácie. Vymysleli a zrealizovali sme nový projekt - Akadémia Stromu Života. Zjednodušili sme zložité prihlasovanie členov klubu do systému, vďaka čomu sa už môže jeden užívateľský účet prihlásiť do všetkých sekcií webu naraz. Sprístupnili sme platobnú bránu, ktorá výrazne skrátila a zjednodušila proces úhrady v e-shope. Nakoľko organizácia disponuje množstvom vzdelávacích materiálov, obsah stránky sme upravili tak, aby bol pre užívateľa čo najprehľadnejší. Podieľali sme sa na úprave vizuálnej identity, príprave reklamných materiálov či tvorbe propagačných aktivít.
